Nästa år…! Då!

Ljudfärger… sparkar vi igång mobiliseringen av vårt ESF-beviljade projekt Skolbibliotekarielyftet. Vi söker nu en projektledare som kommer att anställas av Regionförbundet i Kalmar län. Det är ett angenämt dilemma jag befinner mig i just nu – mittemellan att verksamheter varvar ner inför jul- och nyårshelger och att vi ska gasa på för att kicka igång ett nytt projekt!

Alla skol- och gymnasiebiblioteksentusiaster tillönskas härmed härliga helger! // Pia Malmberg-Kronvall

Publicerat i samverkan. Etiketter: . 4 Comments »

4 svar to “Nästa år…! Då!”

  1. Christer bergqvist Says:

    Instämmer

  2. Nästa år…! Då! | skolbiblioteket | Scoop.it Says:

    […] jQuery("#errors*").hide(); window.location= data.themeInternalUrl; } }); } bibliskolorikalmarlan.wordpress.com – Today, 2:59 […]

  3. Monica Nilsson (@edvardina) Says:

    Hej.
    Jag vill än en gång gratulera! Vet inte om min förra kommentar kom fram. Men antar att mitt glädjerop här nere från Skåne ändå hördes upp till er:-) Ert projekt kommer att på stor betydelse för oss alla och utvecklingen av skolbiblioteksverksamhetens innehåll och profession! Varmt lycka till!
    /Monica Nilsson

  4. Pia Says:

    Tusen tack, Monica! Jodå, vi har tagit emot gratulationer från dig tidigare också! Vi är nu mitt uppe en rekrytering av projektledare och väntar svar efter helgen. // Pia


Kommentera

